Høringssvarene som kom inn vil ikke bli vurdert før etter turistsesongen. NLF vil da forsøke å påvirke utfallet. Men for at vi skal kunne dokumentere de problemene du har i forbindelse med venting på fergekaien eller lange omkjøringer, må vi ha konkrete eksempler fra deg.
8. juli la vi, på vårhjemmeside, ut en oppfordring til å komme med slike eksempler. Det er til nå kommet inn svært få! Så derfor; kom med konkrete eksempler. Det er viktig for at vi skal ha noe å slå i bordet med overfor myndighetene.
Se meldingen vi la ut 8.juli her. Der finner du også hvilke opplysninger vi behøver og hvor de skal sendes.
8. juli la vi, på vårhjemmeside, ut en oppfordring til å komme med slike eksempler. Det er til nå kommet inn svært få! Så derfor; kom med konkrete eksempler. Det er viktig for at vi skal ha noe å slå i bordet med overfor myndighetene.
Se meldingen vi la ut 8.juli her. Der finner du også hvilke opplysninger vi behøver og hvor de skal sendes.