Representantskapet over for denne gang
Delegatene til representantskapet i NLF har reist hver til sitt etter to innholdsrike dager i Oslo. Diskusjonene var mange og gode og det ble vedtatt saker som kommer til å ha betydning for næringen de neste årene. Vi tok en prat med Forbundsleder Tore Velten rett etter møteslutt.