En omdømmeundersøkelse, som NLF nylig gjennomførte, viser nemlig at dette er det stort behov for. Kampanjen skal rette seg innover i organisasjonen, mot hver enkelt medlemsbedrift. Og, ikke minst, skal vi gjøre ”folk flest” klar over at lastebilnæringen er både uunnværlig og kanskje bedre enn mange trodde.
Vi må fortelle at denne næringen tar trafikksikkerhet på alvor. Vi skal snakke om miljø og økonomikjøring. Og vi skal vise på flere måter at samfunnet ikke kan greie seg uten lastebilen.
Det blir opp til deg og meg å bevise at våre påstander er riktige.
Brett opp ermene!
Vi har en jobb å gjøre både internt og eksternt når startskuddet for profileringskampanjen 2009 -2010 fyres av fredag 30. januar 2009 kl 12.00.
Skal vi kunne nærme oss vår visjon om at NLFs medlemmer skal ha full uttelling for sin uunnværlighet for samfunnet, kreves full innsats og engasjement fra hele NLF-familien. Lykke til!