- Dette er en svært gledelig tilbakemelding å få, og det viser at innsatsen vi legger i kundeforholdet med NLFs medlemmer virkelig nytter, forteller markedssjef Jan Egil Sandstad.

Undersøkelsen viser at hele 93,2 prosent er godt fornøyd med sin totale erfaring med Nordea Finans. Lignende tall finner man også ved spørsmål om rådgivernes kunnskapsnivå, effektivitet og om kundene opplever Nordeas representanter som proaktive og hyggelige.

Kilde: Nordeas kundetilfredshetsundersøkelse (CSI) 2018 Kilde: Nordeas kundetilfredshetsundersøkelse (CSI) 2018

Best også blant de som bruker flere selskaper

Blant de kundene som også benytter andre finansieringsselskaper, som SG Finans, Sparebank 1 og DNB, scoret Nordea Finans også høyere over hele linja.

- Det er første gangen vi gjør undersøkelsen, derfor var vi ekstra spente. Det er spesielt godt å se at vi betraktes som et bedre alternativ enn konkurrentene blant de som også benytter andre finansieringsselskaper, sier Sandstad. 

Undersøkelsen blant NLFs medlemmer vil bli gjentatt årlig av Nordea Finans.

Les også: - Økonomien går så det suser