NLFs medlemsmasse består i all hovedsak av små og mellomstore bedrifter. Svært mange av lederne i disse bedriftene kjører selv lastebil til daglig for å bidra til å holde hjulene i gang (bokstavelig talt). Men det administrative arbeidet forsvinner ikke selv om en setter seg bak rattet. Derfor er det ikke uvanlig at slike kjørende bedriftseiere nærmest snakker i telefonen hele dagen.

Vanntett telefon og nettbrett til rekordpris

Med blåtann-teknologi er det i dag fullt mulig å gjøre dette uten å løfte så mye som en finger fra rattet. Men det er svært slitsomt å holde viktige samtaler med kunder og kollegaer i gang hvis lyden og dekningen er dårlig. Derfor er godt telefonutstyr en viktig investering for alle som driver en transportbedrift. Dette tar NLF på alvor: Gjennom samarbeidspartnerne Telenor og Telering blir det kontinuerlig utformet nye tilbud som skal gjøre hverdagen din lettere. Målet er å kunne sikre medlemmene godt utstyr uten at det koster skjorta.

Nå har NLF og Telering snekret sammen et tilbud som mange bør sperre opp øynene for:

- Vi tilbyr nå den vanntette og avanserte smarttelefonen Samsung Galaxy A8, sammen med Samsung Tab Active 2 og headsettet Sennheiser Presence til en månedspris på bare 319 kroner, forteller Hege Knutstad Garshoel i Telering Bedrift.

Hege Knudstad Garshoel er Telerings NLF-kontakt og hjelper gjerne til med utforming av fordelmessige avtaler. Her sammen med Telenors Trond Hartermann. Foto: Stein Inge Stølen Hege Knudstad Garshoel er Telerings NLF-kontakt og hjelper gjerne til med utforming av fordelmessige avtaler. Her sammen med Telenors Trond Hartermann. Foto: Stein Inge Stølen

Tilbyr telefonbytte og support

Et av NLF-medlemmene som allerede har sikret seg dette tilbudet, er Terje Vegar Bøe i Grindafjell Transport. Han er fornøyd med både telefonen, nettbrettet og headsettet, og ikke minst den gode oppfølgingen.

- I dag er det mange som kan tilby billige telefoner og abonnementer. Men det som gjorde at jeg valgte Telering er at de i tillegg til den gode prisen har 24-timers service. Hvis det er noe som helst så kan jeg bare ta kontakt når det passer meg, forteller han.

En annen fordel med Telerings såkalte smartprogram for NLF-medlemmer er at man kan velge mellom et stort antall telefoner og bytte disse så ofte en ønsker, for eksempel annethvert år.

- Når utviklingen går så fort som den gjør i disse dager, er det viktig å ha oppdatert utstyr. Vi tilbyr ikke bare fritt bytte av telefoner for bedriftene, men også oppfølging og support slik at en kan få mest mulig ut av teknologien som finnes i smarttelefonene, forteller Garshoel.

Lær mer om Telerings NLF-tilbud her eller ta kontakt med Hege Knutstad Garshoel direkte på telefon 32 80 77 00.